HR kampaně v době onlinové

od · 26. duben 2017 · 1 923 zhlédnutí ·

„Jsme mladý dynamicky se rozvíjející kolektiv a nabízíme motivující platové ohodnocení!“ Takovým inzerátem nikoho neuchvátíte. Dnešní uchazeči totiž hodnotí pozice stejně jako zákazníci produkt. A navíc mají z čeho vybírat. Proto je náborová kampaň téma jak pro HR, tak pro marketing. Skvělá značka totiž působí jako magnet. Online navíc nabízí nečekané možnosti v tom kdy a jak relevantní publikum oslovit. Pokud své kandidáty dobře znáte a zaútočíte přímo na komoru, pro úspěšnou kampaň nakonec nepotřebujete ani obrovské rozpočty. Jak na to? Konkrétní tipy a fakta si pro vás připravili Lucy Winklerová (Miton) a Petr Vejrážka (H1.cz), nad plynulostí diskuze bude bdít Kiri Kondratova (H1.cz).